Pagina's

maandag 2 december 2019

Anreda DT - Kerst met Sandra - Dag 10 - Hele gezellige feestdagen

Hoi allemaal,


Dit is hem dan, we zijn officieel op de helft! Nummer 10, en ik vind het nog steeds zo leuk om te doen! Het is inmiddels zelfs zo ver dat ik denk om volgend jaar meer series in thema's te gaan maken!



De kaart van vandaag doet me een beetje aan een voordeur met een grote krans erop denken. De meesten van jullie weten wel dat ik graag kransen maak, zoals ik ook al live op FB heb gedaan. Dit keer heb ik verschillende blaadjes-stansen gebruikt en daar zelf een krans mee opgebouwd.


Hieronder nog een opsomming van de gebruikte materialen. Als je erop klikt, kom je vanzelf in de webwinkel van Anreda uit.

Papier
Marianne Design Beary Cute (PK9145)

Stansen

Overige materialen
Embossing inkt
Wit Embossingpoeder
Jute touw

OP de bovenste foto kreeg ik de glitters van de Wink of Stella pen er niet zo goed op. Deze foto is zwaar overbelicht, maar je kan de glitters in elk geval goed zien!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: