Pagina's

woensdag 16 januari 2019

Layout Joy to the World

Hoi allemaal,

Vandaag  deel ik weer een layout met jullie, met bijbehorende process video. De foto die ik heb gebruikt, hebben we afgelopen kerst gemaakt bij mijn ouders thuis. Hij is zo leuk geworden, dus die moest wel gescrapt worden!

 Het papier dat ik heb gebruikt, is van Mintay. Het komt uit de Christmas Stories collection kit. Achterop het voorblad staan mooie plaatjes om uit te knippen, ik heb hieruit verschillende bloemen en kerstballen geknipt.


 De titel is een chipboard woord van Scrapiniec, op kleur gebracht met Distress Ink Vintage Photo.
Achter de foto zitten ook wat bruine kleine tags van Kimya verwerkt.

 Ik heb met een stencil van Artful Days en structuurpasta de achtergrond bewerkt. Daarna heb ik er Psst! inkt spray in de kleuren Red, Lime Green en Brown op gespetterd.


De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, mijn favoriete merk qua bloemen. Boven het labeltje zit een glazen flesje, van Kimya. Ik heb het gevuld met piepschuim balletjes, om sneeuw te laten lijken.

Tot slot mijn process video.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra 

2 opmerkingen:

Krista zei

Hoihoi,
Wat een plaatje!
Heb een vraagje... wat plak jij achtwr je foto? En waar bewaar je je layout in?

Groetjes, krista

Crea-Sandra zei

@ Krista, ik plak een gewoon stuk karton, of een restje chipboard achter mijn foto, om hem iets op te hogen. Soms zelfs meerdere lagen, voor meer diepte.
Ik bewaar mijn layouts momenteel nergens in, schaam schaam. Ze liggen in de kast, en sommige layouts hang ik aan de muur.