Pagina's

maandag 21 januari 2019

Label Merry Christmas

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een label laten zien, dat ik gemaakt heb. Het thema voor deze tag was niet-traditionele kerstkleuren. Ik ben normaal gesproken erg van de rood-groen combinatie, dus dit was een leuke uitdaging!

 Het label heb ik zelf gesneden uit cardstock, en is 10 centimeter breed, en 18 centimeter hoog. Het designpapier dat ik heb gebruikt, is van Joy!Crafts, Let it Snow. Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen.


 Boven het plaatje, heb ik 2 bingokaartjes gestempeld. Deze komen uit een set van Noor!Design.
De tekst Merry Christmas is een chipboard tekst van Scrapiniec. Ik heb er een beetje Distress Ink Walnut Stain op gedaan om het wat kleur te geven.


Achter het plaatje, zit een doily. Deze heb ik gestanst uit zilveren glitterkarton, met een stans van Tim Holtz.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: