Pagina's

maandag 14 januari 2019

Anreda DT - Live uitzending 12 december

Hoi allemaal!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost, maar daar zit vanaf nu weer verandering in! Ik heb er voor gekozen om de maand december met mijn gezin door te brengen, en alleen te hobbyen als zij er niet waren, of sliepen. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik nauwelijks wat gedaan heb, maar langzaam aan is daar weer verandering in gekomen! Ik heb al weer een hoop leuke dingen gepland staan voor de komende periode!

Wat ik wel gedaan heb in december, is een live-uitzending op de FB groep van Anreda. Het resultaat daarvan heb ik hier nog niet laten zien, dus dat doe ik nu alsnog. Ik zal aan het einde van dit bericht ook de link naar de live-uitzending plaatsen, zodat jullie hem terug kunnen kijken, als jullie dat willen.

 De basis voor deze kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, Shape art circle Eurolock. Ik heb deze uit kraft cardstock geknipt. Het dessinpapier dat ik heb gebruikt, is van Studio Light. Het komt uit de Winter Days collectie. Het dessinpapier is gemat op wit linnenkarton
De tekst is gemaakt met een stempel van Marianne Design, en ik heb er Memento Rich Cocoa inkt voor gebruikt. Onder de tekst ligt een doily, deze komt uit mijn eigen voorraad. Ook de bloemen komen uit mijn eigen voorraad. 
Om mijn kaart af te werken heb ik "sneeuw" gemaakt. Dit heb ik gemaakt met Craft Emotions Foam Ball Clay. Tot slot heb ik Nuvo Crystal Drops in de kleur Dark Walnut gebruikt, en Nuvo Glow Drops in de kleur Shocking Pink.


Voordat ik begin aan een live uitzending, maak ik altijd een prototype, zodat ik een beetje weet welke kant ik op wil. Dit is het prototype dat ik voor deze uitzending heb gemaakt, en die wilde ik jullie ook graag laten zien. Toch grappig hoe er weer wat verschil in beide kaarten zit!

Deel 1 van de live-uitzending.

En tot slot deel 2. 

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Ilonka zei

Een prachtige kaart
Groetjes Ilonka