Pagina's

woensdag 26 juli 2017

Kimya gast designer - Promoted to big sister

Hoi allemaal!

Vandaag mag ik weer gast designer zijn voor Kimya, en ik heb weer een mooie nieuwe layout gemaakt. Deze keer gaat het over de eerste ontmoeting van mijn oudste dochter met haar net geboren zusje, oftewel PROMOTED TO BIG SISTER.
Op deze foto is onze jongste dochter pas 1 uur oud. Onze oudste was helemaal onder de indruk van haar kleine zusje en was niet meer bij haar weg te krijgen.

 Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing, Rose Quartz collection. Het blok is op A4 formaat, maar door wat te puzzelen, kan je er prima een vierkante layout mee maken.
Als eerste heb ik al het dessinpapier ingesmeerd met transparante gesso. Hiermee maak je het papier geschikt om te bewerken met veel water.
De kleur op de witte achtergrond heb ik gemaakt door Shine poeder in de kleur Peach Pink te mengen met water. Dat heb ik met een kwast op het papier aangebracht. Toen dat droog was, heb ik er met een stencil en Dutch Doobadoo structuurpasta letters op gemaakt.
De titel heb ik met mijn Silhouette Cameo gesneden uit normaal zwart cardstock.

 Rondom de foto heb ik met roze papiertouw een frame gemaakt. Dat trekt de aandacht gelijk naar de foto.
Al het papier achter de foto heb ik gedistressed met een distresser en de randjes daarna bewerkt met Distress Ink Black Soot. 


 Onder de fotomat zit een doily, die heb ik gestanst met een mal van Studio Light. Hij is echt prachtig. Ook heb ik een zwart etiketje gebruikt, ik vind de tekst die er op staat heel mooi en past perfect bij deze foto. 


 Rechts naast mijn foto heb ik verschillende rietjes gebruikt. Femke had een speciaal pakketje gemaakt, bijpassend bij het papier. Helaas is de effen roze niet meer te krijgen maar de zwarte barok en de roze barok nog wel. De bloemen die ik heb gebruikt, komen uit mijn eigen voorraad.

 Achter het papier en de bloemen heb ik op sommige plekken wat kaaslinnen gedaan. 


 Links bovenaan heb ik nog een halve doily en de restjes van de rietjes gebruikt. 


Tussen de lagen design papier in, heb ik wit chantilly geplakt. De zwarte achtergrond heb ik bewerkt met het burlap stencil van Dutch Doobadoo.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Femke, Tiets en de andere dames van het Kimya-team, wederom bedankt dat ik mocht gast-designen voor jullie!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: