Pagina's

maandag 24 juli 2017

Anreda DT - Hallo daar!

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik weer een DT project voor Anreda zijn, een nieuwe layout. Je zou bijna denken, hoe kan het ook anders?
Ik heb het mezelf deze keer best lastig gemaakt, ik heb namelijk geen kleur gebruikt!

 Als basis heb ik een vel kraft cardstock genomen. Als eerst heb ik dat bewerkt met witte gesso. Daarna heb ik er met Dutch Doobadoo structuurpasta en een Dutch Doobadoo Mask Art bakstenen een achtergrond op gemaakt. Als laatste heb ik witte gesso verdund met water, en daarmee witte spetters gemaakt.


 Achter de foto zit een stuk verbandgaas wat ik helemaal uit elkaar heb getrokken. Daarboven op een stuk jute. Ik heb een stuk uit een lap geknipt, maar je kan bijvoorbeeld ook een juten cadeauverpakking uit elkaar knippen.


 De tekst komt uit een chipboard set van Marianne Design. Deze is bewerkt met witte gesso. Ook zitten er Nuvo Crystal Drops in Pearl white op de foto.


 Ik heb een rietje onder de foto geplakt, en daarop een strik van jute touw. Rondom de knoop van de strik heb ik witte Cherry blossom bloemen geplakt. Ik plak deze altijd op met Tacky Glue, dan blijven ze het beste zitten.
Boven het rietje zit een vellum tekst, deze komt uit een vel van Studio Light.


 Op de punt van het verbandgaas heb ik nog een jute strik gemaakt, met daarop wat Sweetheart Flowers.


Tot slot heb ik de dromenvanger gebruikt. Ik heb de dromenvanger zelf uit kraft cardstock gesneden en de schaduwmat er achter uit vellum. De "kralen" in de dromenvanger en aan de touwen heb ik met Nuvo Crystal Drops gemaakt. Bovenin de dromenvanger heb ik een gaatje gemaakt en daar een stukje jute touw doorgeregen. In het hart van de dromenvanger zit een kleine sweetheart bloem.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: