Pagina's

maandag 8 mei 2017

Tiets' Creatieve Wereld Sketch Challenge - Prettige feestdagen

Hoi allemaal,

Op de Facebook groep Tiets' Creatieve Wereld zijn we weer gestart met een sketch challenge. Aan de hand van de volgende sketch heb ik een kaartje gemaakt.

En hierbij mijn uitvoering.


 Ik heb ervoor gekozen om een kerstkaart te maken. Het papier is van Maja Design, en ik heb de randjes beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.
Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen en de postzegel komt uit de papiercollectie.


 De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. De blaadjes heb ik zelf gemaakt met een pons van Martha Stewart. Het lint en touw had ik liggen.


De doily komt bij Kimya vandaan, net als het etiketje "Prettige Feestdagen". 

Dit was het voor vandaag, komen jullie ook meedoen met de challenge?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: