Pagina's

zondag 7 mei 2017

Scrap en Bep - Foto's van Eline

Hoi allemaal,

Vorige week was er op de Facebook groep van Kimya weer een Scrap en Bep. Ik had het basispakketje in huis, maar het lukte me niet om mee te doen. Daarom heb ik m later gemaakt, en kom ik hem nu even laten zien.

 Tiets heeft deze map ontworpen om geprinte versies van eerdere Scrap en Bep's in te bewaren, maar ik gebruik hem daar niet voor. Ik ga deze map als bewaarmap gebruiken voor foto's die ik nog wil inplakken.


 De map zelf is gemaakt met het complete basispakket, dat ik bij Kimya heb gekocht. Ik heb hem natuurlijk naar eigen inzicht verder versierd, en daar heb ik papier van Echo Park voor gebruikt. Petticoats and Pinstripes collection.
Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.


 De doily en het hartjes label zaten in het pakket, net als het stuk kant.
De bloemen die ik heb gebruikt, zijn van Wild Orchid Crafts.


 De tekst stickers zaten bij het papier in de collection pack.


De tags komen ook bij Kimya vandaan, net als de lintjes die er doorzitten en het touwtje waarmee het lint is vastgemaakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: