Pagina's

donderdag 11 mei 2017

CreaMiep - Hoera, een dochter

Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat te laten zien voor CreaMiep.
Een vriendin is onlangs bevallen van een prachtige dochter, Igoné en daar moest ik natuurlijk een mooie kaart voor maken. Dit is het resultaat.


 De basis van deze kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Het design papier is van Carte Bella en komt uit mijn eigen voorraad.
Alle randjes van het papier zijn beïnkt met Distress Ink Walnut Stain (in de aanbieding!!).


 Het plaatje komt uit mijn eigen voorraad, net als de bloemetjes. Onder de bloemen zit een strik gemaakt met jute touw (ook in de aanbieding!!).
De hartjes zijn gestanst met een mal van Memory Box


Met letter stickertjes heb ik de naam van het meisje geplakt, en het kaartje is verder afgewerkt met kant en lint uit mijn eigen voorraad.

Dit was het voor vandaag, hopelijk kon ik jullie weer inspireren!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: