Pagina's

donderdag 30 oktober 2014

Copic Marker Benelux - Sunflower Sprite

Hallo allemaal!

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik voor het Copic Marker Benelux Blog heb gemaakt.

Dit kaartje is anders dan jullie van mij gewend zijn. Ik ben namelijk uitgedaagd door een vriendin van me om eens een kaart zonder embellishments te maken. Ik kan je zeggen dat het een zware bevalling was haha! Geen lintjes, kantjes, bloemetjes, pareltjes, niks voor mij! :P


De digi die ik voor deze kaart gekleurd heb, is van Aurora Wings, ze heet Sunflower Sprite.
Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt.
Huid: E000, E00, E11, E13 en E93 voor de wangetjes
Bloemblaadjes: R83, R85, R89, Y32, Y35, Y38
Blaadjes: G40, G43, G46

Het papier dat ik heb gebruikt voor mijn kaart is van My Minds Eye.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren! Gaan jullie de uitdaging om geen embellishments te gebruiken ook aan? Ik zie jullie creaties graag!

Liefs, 

Sandra

Geen opmerkingen: