Pagina's

donderdag 7 november 2019

Anreda DT - FB live 31-10-2019 - Sinterklaas

Hoi allemaal!

Een week geleden heb ik weel live op Facebook geknutseld. Deze keer heb ik een placemat gemaakt voor mijn dochter, waar ze haar schoen op kan zetten als de Sint in het land is. Aangezien ik 2 dochters heb, moesten er ook 2 placemats gemaakt worden. De tweede heb ik gisterenavond afgemaakt, dus nu deel ik het eindresultaat met jullie!




 Beide dames hebben dezelfde placemat, zodat er geen ruzie over gemaakt kan worden. Hopelijk haalt Sinterklaas ze niet door de war!


 De namen van mijn dochters heb ik gemaakt met de alfabet stans die bij het Letterboard van Marianne Design zit (DF3454). Ik gebruikte hiervoor koraalmagenta cardstock, dat ik van te voren beplakte met Craft Emotions Easy Connect tape.


 De jute zak maakte ik met een nieuw Craftstencil van Marianne Design, presentbag by Marleen (PS8047). Ik sneed deze uit Terra Bruin cardstock en matte daarop Mokka cardstock en een stukje geruit design papier.  Met een rood zigzaglintje maakte ik de strik.
Voor de cadeautjes gebruikte ik de Marianne Design Craftables Presents (CR1488) en koraalmagenta, lichtgeel, signaalblauw en legergroen cardstock. De schoentjes en toebehoren komen uit de Marianne Design Craftable Schoentje zetten (CR1489). Ik gebruikte alle eerder genoemde kleuren cardstock en voegde daar toffee aan toe voor het stro in de schoen, en mosgroen en oranje voor de wortel.


Via Google zocht ik een voetafdruk en printte hem uit. Ik trok hem over op mokka cardstock en stempelde daarop met een tekst uit de Marianne Design Clear Stamps PietenPost (CS1042)
De sint en piet heb ik gemaakt met de Marianne Design Creatable Sinterklaas en Pieterbaas (LR0565). Naast alle eerder genoemde kleuren cardstock gebruikte ik nog zwart voor de ogen, neuzen en monden en kerstrood en goudgeel voor de mijter.

Tot slot nog de link naar de liveuitzending.



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: