Pagina's

woensdag 23 oktober 2019

Anreda DT - Sanne 6 jaar

Hoi allemaal,

Het is de laatste tijd wat stil hier. Ik zit vast in een mega project, en het wil maar niet vlotten...
Ik ben namelijk mijn hobbykamer aan het opruimen/verbouwen. 
Tussen het opruimen door zijn er de nodige dingen die me afleiden, maar dat geeft niet.
Ondertussen gaan de kinderfeestjes en verjaardagen in huize Janssen gewoon door, dus af en toe moet er toch nog wat geknutseld worden. Deze keer een tasje voor een kinderfeestje.
Alle materialen die ik heb gebruikt, komen bij Anreda vandaan.

 De basis is een kraft tasje dat ik had liggen. Ik maakte daar met wit cardstock een mat op, en daarop design papier van Marianne Design, Canadian Fall (PK9138). 
Vervolgens maakte ik uit Mokka cardstock het cadeautje met de Marianne Design Craft Stencil Present by Marleen (PS8023)


Een feestje is natuurlijk niet compleet zonder ballonnen, dus die mochten niet ontbreken. Ik maakte de ballonnen met de Marianne Design Creatables Van Harte (LR0625) en Congrats (LR0626)


 Om de leeftijd van de jarige jet te maken, gebruikte ik de Marianne Design Creatables Number Pins (LR0582) op een cadeautje. Het cadeautje werd met dezelfde mal gemaakt als het cadeau van de wasbeer.


Tot slot slingers, want ook die horen bij een feestje. Deze heb ik gemaakt met de Marianne Design Creatables Bunting Banners (LR0581) 
Ook de felicitatie mocht niet ontbreken, dus deze komt uit de set met ballonnen (LR0625) zoals eerder gebruikt.

Ik gebruikte de volgende kleuren cardstock

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: