Pagina's

maandag 11 maart 2019

Kimya Doedag project - sept 2018 - Tessa 4 jaar

Hoi allemaal!

Ik heb weer een mini-album gemaakt van een project dat we op de Doe-dag van Kimya gemaakt hebben.


 Van een papieren zak maakten we een kaft, waarin een mapje met labels en zakjes en een notitieboekje zitten. De voorbeelden die de bedenkers gemaakt hebben, was zonder foto's, maar ik zou mezelf niet zijn, als ik dat niet zou doen. Daarom maakte ik er een album met foto's van Tessa's vierde verjaardag van.


 Het papier dat we hebben gebruikt, is van Studio Light. Het is eigenlijk een reis-thema, maar dat ziet niemand als de foto's er op zitten :)


 Alle decoratiematerialen die ik heb gebruikt, zaten in het workshop-pakket.


 Als je het boekje open slaat, zie je links het mapje waar de foto's in zitten. Rechts zit een notitieboekje. Daarin heb ik een verhaaltje geschreven over haar verjaardag, met de pen die in het midden zit. Deze pen heb ik zelf gemaakt met een rietje en een vulling, en veel lijm!


 De kaft van het notitieboekje.


 Het mapje.


 Het mapje bevat 5 loonzakjes. Daar zijn de klepjes vanaf gesneden, en ik heb de voor- en achterkant gescrapt.


 De voorkanten van de loonzakjes.


 De achterkanten van de loonzakjes.



 In de loonzakjes zitten nog wat labels, waar ik ook nog wat foto's op heb geplakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: