Pagina's

woensdag 6 maart 2019

Anreda DT - JIJ

Hoi allemaal!

Vandaag twee hele snelle kaartjes voor jullie. Kennen jullie de JIJ-set van Marianne Design? Hij is zo leuk, en uiteraard bij Anreda verkrijgbaar! Deze set is wat mij betreft DE set om snelle kaarten te maken, en hij is zo veelzijdig dat je hem overal voor kan gebruiken!

 Ik ben begonnen met een stuk cardstock. Daar heb ik een achtergrond op gemaakt met Distress Oxide in de kleuren Mermaid Lagoon en Peacock Feathers en een blending tool. Om de achtergrond wat meer structuur te geven, sprayde ik er wat water op uit een sprayflesje.
Daarna stanste ik het woord JIJ uit, uit het midden van mijn achtergrond. Uit zwart cardstock stanste ik de kleine jij. Op een klein strookje stempelde ik met embossing inkt de tekst uit de set. Daarna strooide ik er wit embossing poeder over en verhitte het met de heattool.
Uiteindelijk bleven de gekleurde JIJ letters over, waar je dus weer een kaart mee kan maken!


 Twee kaarten voor de prijs van één! Je hebt alleen een extra kleine JIJ nodig, en een extra gestempelde tekst. Omdat ik de randen wat wit vond, heb ik er een randje omheen gedoodled met een zwarte Memento marker.


Tot slot beide kaartjes op 1 foto. Ben JIJ al overtuigd dat je deze set moet hebben?
Ik kan niet meer zonder, en ga vast een hele serie kaartjes op voorraad maken!

Dit was het voor vandaag, hopelijk tot snel!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: