Pagina's

vrijdag 2 november 2018

Lawn Fawn - It's Penguining to look...

Hoi allemaal!

Vandaag deel ik een leuke kerstkaart met jullie! 
Ik ben met deze kerstkaart lekker in de weer geweest met Distress Ink en Distress Oxides voor de achtergrond.


 De basis van mijn kaart is een Stitched Hillside Backdrop. Die heb ik gestanst uit wit cardstock, en wit gelaten. 
Daarachter heb ik een deel van de Stitched Mountain Borders gedaan. Deze heb ik ook uit wit cardstock gestanst, maar daarna met Distress Ink Walnut Stain bewerkt. De witte kappen heb ik weer uit wit cardstock gestanst, en hierover Nuvo Glitter Accents gedaan.
De achtergrond is gemaakt met Distress Oxide, in de kleuren Salty Ocean en Blueprint Sketch.


De stempelset die ik heb gebruikt is ook van Lawn Fawn, here we go a waddling genaamd. Ik heb de pinguïns eerder dit jaar met Copic Markers gekleurd, maar ik heb de nummers niet opgeschreven, dus ik weet niet meer welke ik heb gebruikt.


De tekst die ik heb gebruikt, komt ook uit dezelfde stempelset en heb ik met witte embossing poeder geëmbost.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: