Pagina's

donderdag 1 november 2018

Anreda DT - Layout Geweldig - FB-live 31-10-2018

Hoi allemaal!

Gisterenavond heb ik live op de Facebookgroep Creatief met Anreda zitten freubelen. Het was een erg gezellige avond, waarin ik een Halloween layout maakte.


 De basis van deze layout is een vel crèmekleurig cardstock. Daarop maakte ik spetters met Nuvo Mica Mist in Violet Lustre en Fresh Pear en Psst spray in Orange. Dit heb ik tussentijds steeds gedroogd met de heattool.
Daarna maakte ik er prikkeldraad op met een mask van Dutch Doobadoo en structuurpasta.
Het kaasdoek/verbandgaas op de achtergrond is licht op kleur gebracht met Nuvo Mica Mist Freash Pear.


 Achter mijn foto's zitten stukken tickets. Die heb ik uit kraft cardstock gestanst met een stans van Craft Emotions. De bloemen komen allemaal uit mijn eigen voorraad.


 De pompoen maakte ik uit oranje en kraft cardstock. Ik gebruikte hiervoor een craft stencil van Marianne Design. De stukken oranje bewerkte ik met Distress Oxide Wild Honey en Vintage Photo. Het stokje van de pompoen werd bewerkt met Distress Oxide Vintage Photo en Black Soot.
De titel komt uit een chipboard set van Marianne Design. Ik bracht hen op kleur met Distress Oxide Vintage Photo en deed er daarna een laagje Glossy Accents over.
Op de pompoen deed ik ook nog Nuvo Glitter Accents in de kleur Fresh Snowfall.


Tot slot maakte ik mijn layout af door er Nuvo Glow Drops in de kleur Apple Sour op te doen en Nuvo Crystal Drops in Crushed Grape.

Ik heb de live-uitzending ook geüpload naar YouTube, je vind hem hier.

Dit was het voor vandaag, ik heb genoten van de live-uitzending. Binnenkort weer? Laat het maar even weten in een reactie!

Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: