Pagina's

maandag 10 september 2018

Maud 5 jaar

Hoi allemaal,

Vorige week was ons nichtje jarig, en nadat we allemaal op het "grote mensen feestje" zijn geweest, mocht onze dochter ook nog op het kinderfeestje komen. Uiteraard moest het cadeautje weer mooi verpakt worden, dus ik ben gelijk aan de gang gegaan.

 Ik heb een blokbodemzak van Kimya gebruikt, met daarop een stuk wit cardstock voor de stevigheid. Het designpapier dat ik heb gebruikt, is van American Crafts. 


 De naam van de jarige heb ik gestempeld met de scrabble-letters van Noor Design. Deze zijn al oud, maar blijven perfect om creaties te personaliseren!


 De leeftijd van de jarige, komt uit een andere set van Noor Design, de School-set. Ook al een oudje, maar wel een favorietje.


 De paardjes zijn van The Greeting Farm, Magical Friends en ze blijven zo leuk! Mijn dochter heeft deze persoonlijk uitgezocht voor op het cadeau. Ik heb ze gekleurd met Copic Markers, en ik gebruikte de volgende markers.
Linkse pony: W00, W1, W4
Manen: R14, R17, Y15, Y17, YG11, YG17, B21, B28, V15, V17
Rechtse Pony: Y11, Y15, Y17, YR27
Manen: V00, V12, V15, V17
Gras: G82, G85, G99, YG17
Wolken: Distress Ink Tumbled Glass en een wolkenstans.

Uiteraard zijn ook de Nuvo Glow Drops in Apple Sour weer te vinden op deze creatie, net als de Nuvo Crystal Drops in Carnation Pink.


Tot slot heb ik weer de felicitatie stempelset van Noor Design gebruikt, met Versafine Onyx Black inkt.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: