Pagina's

vrijdag 7 september 2018

Justus

Hoi allemaal!

De scholen zijn allemaal weer begonnen, en daarmee kreeg dochterlief ook al gelijk een uitnodiging voor een kinderfeestje. Dat betekende natuurlijk ook gelijk weer dat mams aan de slag mocht, vervelend he? Haha, neeeeeee, natuurlijk niet! 

 Ik heb weer een tasje van Kimya gepimpt.  Eerst heb ik met het Word Punch Board van We R Memory Keepers de naam van de jarige geponst uit roze cardstock. Ik kreeg van zijn moeder door dat hij van roze houd, dus dan houden we daar gewoon rekening mee, toch?


 Voor mijn achtergrond heb ik een stukje Bristol Smooth cardstock gebruikt en daarop met Distress Oxides kleur aangebracht. Ik gebruikte Salty Ocean, Wilted Violet en Picked Raspberry. Daarna ben ik er met Distress Ink in Black Soot overheen gegaan, om alles donkerder te maken. Vervolgens heb ik de achtergrond gesprayd met water, en daarna witte gesso erover heen gespetterd, en toen leek het precies op de ruimte!
De stempelset die ik heb gebruikt, is van My Favorite Things, en hij heet Space Explorer. Ik heb een tekst op de achtergrond geembost met witte embossingpoeder. De stempels heb ik met mijn Copic Markers gekleurd, ik gebruikte de volgende markers.

Huid: E0000, E000, E00, E21, E11, E13, R22
Haar: E55, E57
Pak: C00, C1, C3, C5
Ballonnen: RV52, RV55, RV66, V12, V15, V17, B91, B93, B95.
Planeten: R11, R17, Y15, Y17, B91, B93, B95, YG23, YG25


Toen mijn dochter vertelde dat ze weer een kinderfeestje had, vroeg ze gelijk of ik weer een tasje ging maken. En of ik daar dan weer de lichtgevende bolletjes op kon doen. Ze bedoelde hiermee de Nuvo Glow Drops in de kleur Apple Sour. Deze passen toch perfect bij dit thema, dus ik heb ze natuurlijk gebruikt.

De gefeliciteerd stempel is van Noor Design, en ik heb deze gestempeld met Versafine Onyx Black inkt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: