Pagina's

maandag 12 maart 2018

Sterkte...

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart op mijn blog, die ik eigenlijk liever niet maak. Volgens mij ken je dat wel, het gaat namelijk om condoleance kaarten. Zo'n kaart moeten maken, betekent dat een bekende een dierbare is verloren, en dat is nooit leuk. 
Normaal gesproken loop ik naar de winkel en koop ik een kaart, maar nu dwong ik mezelf er een te maken. Ik ben een soort van tevreden met het resultaat, laten we maar zeggen dat het gaat om het gebaar.


Ik heb met Post-it tape 2 vlakken afgeplakt op mijn kaart, en daartussen heb ik gesponst met Distress Ink. Ik heb de kleuren Peeled Paint, Forest Moss en Walnut Stain gebruikt. Daarna heb ik er water over gesprayd en het gedroogd met een stukje keukenrol.
Daarop heb ik met zwarte inkt afdrukken gemaakt van een takje en een vlinder. 
Daarna haalde ik het Post-it tape eraf en blijft er een strak beïnkt vlak over.
Om het af te maken het woord Sterkte op de voorkant, en wat parels. De parels heb ik gemaakt met Nuvo Crystal Drops in de kleur Dark Walnut.

Laten we hopen dat ik voorlopig geen condoleance kaarten meer hoef te maken!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: