Pagina's

vrijdag 23 maart 2018

Anreda DT - Hieperdepiep

Hoi allemaal!

Vandaag een kaart, gemaakt voor Anreda, in een heel andere stijl als jullie van mij gewend zijn. Ik merk dat ik het steeds leuker begin te vinden om met inkten te spelen. Dat heb ik op deze kaart dan ook lekker gedaan. Samen met de handlettering stempel van Craft Emotions heb ik er een leuke shakerkaart van gemaakt, en ik heb zelfs mijn Fuse weer eens afgestoft!

 Ik heb deze keer met de Distress Oxides gewerkt. Met een ink blending tool en een sponsje heb ik  de kleuren Cracked Pistachio, Peacock Feathers en Salty Ocean gebruikt. Daarna heb ik er met een kwast wat water overheen gespetterd, en daardoor krijg je die leuke lichtere vlekken erin.


Met een hele oude stans heb ik een ruit uit het midden gestanst. Daarna heb ik een Waterfall Sleeve bestempeld met witte Stazon en zwarte Stazon. De stempel die ik heb gebruikt, is van Craft Emotions. Toen de inkt droog was, heb ik de sleeve gevuld met schudmaterialen, en hem met mijn Fuse dicht gemaakt.
Om mijn kaart netjes af te werken heb ik Nuvo Crystal Drops in de kleur Carribean Ocean gebruikt en met een zwarte fineliner een stikrandje rond de ruit.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: