Pagina's

maandag 16 oktober 2017

Anreda DT - Liefs

Hoi allemaal!

In mijn DT-pakket van Anreda zat een leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo, dus daar ben ik lekker mee aan de slag gegaan. Ik heb er deze kaart mee gemaakt!

Deze mal vind ik toch zo leuk! Overtrekken en uitknippen of snijden maar! Zelfs voor de letters van designpapier zit er een overtrekmal in.
Ik ben voor de letters in mijn restjesbak met designpapier gedoken. Deze mal is dus ook nog eens ideaal om je restjes te gebruiken.
Ik heb alle randjes geïnkt met Distress Ink Vintage Photo.
De vlinders zijn gemaakt met een hele oude set van Marianne Design. Ik heb ze eerst met embossing inkt gestempeld op wit cardstock. Daarna heb ik er wit embossingpoeder overheen gestrooid, en dit gesmolten met mijn heattool.
Daarna heb ik ze uitgeknipt, en ben ik er met Distress Oxide Fossilized AMber overheen gegaan.

Zo heb je snel een mooie en toch elegante kaart.!

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: