Pagina's

vrijdag 7 april 2017

Kimya Gast Designer - Een grote glimlach

Hoi allemaal,

Naar aanleiding van mijn vorige layout ben ik door Tiets gevraagd of ik gast designer voor Kimya wilde zijn. Je snapt wel, daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen!
Dus vandaag is het zo ver, er staat 2 lay outs van mij op het blog van Kimya. Ik deel er vandaag vast 1 hier, morgen komt de andere erop.
Deze layout heb ik voor de verjaardag van een vriendin gemaakt. Ze houdt van de kleir paars, en vlinders, mooie combi toch?

 Het papier dat ik heb gebruikt, is van de Action. Op het bruine papier heb ik eerst met Shimmer spray van Avec een paars kleurtje op gespoten. Daarna heb ik met Dutch Doobadoo structuurpasta en een stencil Woodgrain van Dutch Doobadoo een houtpatroon aangebracht. Daarna heb ik met diverse stempels gestempeld. Dit heb ik gedaan met Versafine inkt, omdat deze watervast is.
De randjes van alle vellen zijn eerst beinkt met bruine chalk inkt en daarna met de Distresser van Tim Holtz bewerkt.


Ik heb een grote V-vorm uitgescheurd en eyelets erin gezet. Daarna heb ik er jute touw doorheen geweven, het lijkt zo een beetje op een korset sluiting.
Toen heb ik het bruine vel op het paarse vel geplakt, en tussen de lagen stukjes paars crispy lint geplakt

 Achter de foto zit een stuk kaasdoek en ook wat paars crispy lint.
Verder heb ik paarse en kraft rietjes gebruikt. en zit er een stukje van een ribbeltag achter.


 De titel komt uit een chipboard set van Marianne Design. Deze heb eerst met gesso bewerkt, en daarna met de paarse shimmer spray. Achter de tekst zit een label, waar wat kant en jute touw door zit.
Onder de bloementoef zit een grote doily.


Om de layout in balans te brengen heb ik links onderin wat kaaslinnenpaarse rietjes en een strikje van jute touw gezet.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: