Pagina's

vrijdag 21 april 2017

Deurhanger Eline

Hoi allemaal,

Toen onze oudste dochter Tessa geboren werd, heb ik voor haar kamer een deurhanger gemaakt.
Onlangs ben ik bevallen van onze tweede dochter, Eline, en uiteraard moet er voor haar kamer ook een hanger gemaakt worden.

 De deurhanger is zelf is een MDF hanger van Let´s get Bizzee. Deze zijn al lang niet meer te krijgen, maar deze had ik nog in mijn voorraad,.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing, Tales of Us collectie.
Het frame dat achter de foto van Eline zit, is gesneden met mijn Silhouette Cameo.


 De letters zijn splitpenne, en heb ik al jaren in mijn voorraad. Af en toe is het best leuk om weer eens wat terug te vinden bij het opruimen, niet dan? Ik heb ze op een kraft vlaggenlijntje verwerkt.


 Om het smalste gedeelte heb ik een lintje gestrikt en daarop zitten 2 bloemetjes van Wild Orchid Crafts. Daaronder zit een bedeltje, waarop staat "someone special".


Onderaan de hanger zit een stuk kant, met daarop een stukje roze ruche lint. Daarop zit een bindertje met de tekst Especially for you, en aan het begin en einde heb ik plakparels geplakt. Onder de foto zit een grote bloementoef, met bloemen en blaadjes van Wild Orchid Crafts.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Krista zei

Wat een mooie deurhanger!
En een prachtig meisje is Eline!

Groetjes,
Krista