Pagina's

donderdag 7 april 2016

CreaMiep - Heel veel inkt!

Hoi allemaal!

Het is Sandra hier, en ik ben voor CreaMiep lekker bezig geweest! Ik heb al mijn Memento inkten uit de kast getrokken en lekker gekliederd.
Ik heb 5 verschillende snelle kaartjes gemaakt, en ik zal per kaart de materialen beschrijven.

Ik heb een willekeurige blokjes stempel gebruikt, die redelijk overeen komt met een Katzelkraft stempel.
Alle teksten zijn gestempeld met Memento Tuxedo Black inkt. De teksten die ik heb gebruikt komen uit de sets Tekst Najaar/Kerst en Tekst Divers.
Alles is gestempeld op DCP papier.

Gebruikte inkt 

Gebruikte inkt

Gebruikte inkt

Gebruikte inkt

Gebruikte inkt

Op sommige kaarten heb ik Wink of Stella glitterpen gebruikt.
Op alle kaarten heb ik diverse soorten en kleuren bloemen gedaan, om het leuk af te werken.

Zoals je ziet, heb je niet veel materialen nodig om een leuk kaartje te maken.
Proberen jullie het ook?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: