Pagina's

zondag 1 maart 2015

CreaMiep - Challenge Maart - Voorjaar

Hallo allemaal!!

Hert is al weer 1 maart, dus dat betekent een nieuwe challenge bij CreaMiep! Het thema voor deze maand is Voorjaar, en dit is mijn bijdrage.

 Ik heb de huisjes mal van Dutch Doobadoo gebruikt, en natuurlijk ook de steentjes mask. Deze passen perfect bij elkaar!


 De stempel die ik heb gebruikt is van Saturated Canary, en ik heb haar met mijn Copic Markers gekleurd.
Huid: E000, E00, E21, E13 en R20 voor de wangen.
Haar: E33, E35, E37
Jurk: R81, R83, R85
Laarzen en handschoenen: G40, G43, G46


 Ik heb een vensterbankje met bloemen gemaakt, dat vond ik er goed bij passen! Ik heb een wit roosje gebruikt, 2 roze sweethearts en nog wat andere bloemetjes.


Het dat heb ik gemaakt door rondjes te ponsen en deze dakpansgewijs over elkaar te leggen. Heb vlinderpapier is van BoBunny.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie allemaal gezellig meedoen met de challenge!

Hugs, Sandra

Geen opmerkingen: