Pagina's

donderdag 24 juni 2021

Gefelicithee - Anreda DT

 Hoi allemaal!


Daar ben ik al weer, met een kaart die ik net heb afgemaakt. Deze keer heb ik een grote tag gemaakt, met een stans van Marianne Design. Deze, en alle andere materialen zijn natuurlijk weer bij Anreda te krijgen.



Ik ben dol op woordspelingen, en ik kon het dan ook niet laten om deze te gebruiken!


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt


Papier

Cardstock wit

Cardstock Kraft

Cardstock Purper


Stansen

Marianne Design Craftable Big Tag (CR1551)

Marianne Design Letterboard by Karin Joan (DF3454)

Marianne Design Creatable Biscuit Doily (LR0715)

Marianne Design Creatable Coffee to go (LR0714)


Overige materialen

Marianne Design Mask Stencil Camouflage (PS8090)

Nuvo Glimmer Paste Rich Cocoa

Craft Emotions Easy Connect tape

Big Shot stansmachine

Scrappers Floss wit (eigen voorraad)


Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: