Pagina's

woensdag 18 maart 2020

Pasen met Sandra - Dag 4 - Anreda DT

Hoi allemaal,

Welkom op dag 4 van mijn Paas-serie Pasen met Sandra. Ik maak deze serie in samenwerking met Anreda, dus alle gebruikte materialen zijn daar te koop.


Deze keer ben ik met mijn "nieuwe" favoriete mal aan de gang gegaan, de layout mal van Marianne Design. Uiteraard zit er ook deze keer een video van het hele proces bij.



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart

Papier
Cardstock
Studio Light English Garden (PPEG136)

Stansen

Marianne Design Creatables Layout (LR0568)
Marianne Design Creatables Easter Eggs (LR0643)
Marianne Design Collectables Eline's Chicken Family (COL1429)

Stempels

Marianne Design Happy Easter (PA4104)
Marianne Design Hallo Lente en Pasen by Marleen (CS1043)

Overige materialen

Distress Oxide Squeezed Lemonade
Distress Oxide Picked Raspberry
Ink Blending tool
Memento Tuxedo Black inkt
Craft Emotions Easy Connect Tape
Big Shot

Tot slot uiteraard de procesvideo nog voor jullie


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,

Sandra


Geen opmerkingen: