Pagina's

woensdag 29 januari 2020

Anreda DT - Pasen met Sandra - DT-pakket en bestelling uitpakken

Hoi allemaal!

Zoals je misschien al op Facebook hebt gelezen, ga ik weer starten met een nieuwe serie!
Deze keer zal het draaien om Pasen. Ik start hiermee op woensdag 26 februari, en zal elke woensdag tot Pasen een kaart plaatsen.


Ik heb ter voorbereiding op deze serie een bestelling geplaatst bij Anreda, en tot mijn grote verrassing zat er ook een DT-pakket bij mijn bestelling.
Ik heb een filmpje gemaakt met alle materialen die ik heb ontvangen, en die ik dus zeker ga gebruiken in de serie.


Dit zijn de materialen die ik in deze video laat zien

Marianne Magazine
Studio Light Paper Pad English Rose (PPEG136)
Marianne Design Craft Stencil Easter Egg by Marleen (PS8055)
Marianne Design Clear Stamp Hallo Lente & Pasen by Marleen (CS1043)
Marianne Design Clear Stamp Hello Spring & Easter by Marleen (CS1044)
Marianne Design Craftable Bunny by Marleen (CR1498)
Marianne Design Creatables Lente (LR0645)
Marianne Design Creatables Groetjes (LR0646)
Marianne Design Creatables Easter Chick (LR0644)
Marianne Design Creatables Easter Eggs (LR0643)
Marianne Design Pakket Happy Easter (PA4104)

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: