Pagina's

woensdag 17 januari 2018

Anreda DT - Dutch Doobadoo Schudkaart

Hoi allemaal,

Vandaag kom ik jullie een nieuwe kerstkaart laten zien, want in mijn hoofd is het nog volop kerststemming. 
Erna, van Anreda vroeg mij om eens een uitleg te geven over de Dutch Doobadoo mallen, en daarom heb ik het maken van deze kaart gefilmd. Het filmpje vind je onder aan deze blogpost.

 De basis van deze kaart is gemaakt van de Dutch Doobadoo Shape-art 15x15 gemaakt. Ik heb hiervoor wit en kraft cardstock gebruikt. Het designpapier is van Noor!Design, Let it Snow collectie.
Alle randjes van het papier zijn beïnkt met Distress Ink Walnut stain. Dit heb ik met een inkt blending tool gedaan.


 De tekst is met witte Stazon inkt op mica gestempeld. Deze tekst komt uit een set van Marianne Design.
Het schudmateriaal komt allemaal uit mijn eigen voorraad, maar er is ook zeer veel bij Anreda te verkrijgen.

 Het plaatje dat ik heb gebruikt komt uit een vel van Syta van Gelderen.
De witte en roze bloemen maken het helemaal af.


Op het frame van mijn shaker heb ik met Nuvo Crystal Drops in de kleur Pearl White kleine pareltjes gemaakt.

Hieronder de directe link naar het YouTube filmpje.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het van jullie!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: