Pagina's

zaterdag 30 december 2017

Hope your birthday is a SMASH!

Hoi allemaal!

Vandaag een kaart gemaakt voor een dametje dat van de week 8 jaar oud werd. 
Ik ben lekker aan de slag gegaan met allemaal spullen van Lawn Fawn. Die spullen zijn zo leuk, dan wordt het gegarandeerd een prachtige kaart.

Ik heb deze keer een Magic Color Slider kaart gemaakt, wat heel erg makkelijk is met de Magic Color Slider stans.

 Het papier dat ik heb gebruikt voor deze kaart is van Echo Park, Birthday Girl collectie.
De Magic Color Slider is hier nu nog gesloten. De stempel die ik heb gebruikt is ook van Lawn Fawn, genaamd Year Seven. De tekst hoort ook bij deze set.

 Hier zie je de Magic Color Slider half geopend, dus de kleuren komen al tevoorschijn.


 Tadaaaaaaaa, nou kan je het hele plaatje zien! 
 Nog even een close-up van het gekleurde plaatje. Ik heb gekleurd met mijn Copic Markers en gebruikte de volgende kleuren:

Kop Pinata: Y32, Y35, Y38
Lijf Pinata: R83, R85, R89, BG53, BG57, BG49
Neus en poten: E74, E77
Staart en lolly's: YR 23, YR27
Zuurtjes: RV53, RV56, BG 53, BG57

Ik heb verschillende bloemen van WIld Orchid Crafts gebruikt, en daarin wat Nuvo Glitter Accents gebruikt.


Tot slot heb ik aan de binnenkant de liedjes-stempel van Marianne Design gebruikt, perfect voor deze jarige dame!

Dit was het voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: