Pagina's

donderdag 7 september 2017

Anreda DT - Mixed Media layout Jij & Ik

Hoi allemaal!

Ik ben deze keer ietsje verder gegaan dan alleen een layout maken, ik heb het hele proces gefilmd zodat jullie lekker mee kunnen kijken!

Alle gebruikte materialen vind je onderaan deze post, inclusief links naar de webwinkel van Anreda.





Dit is de eerste keer dat ik een video als deze hiervan op YouTube zet, dus alle tips of trucs zijn natuurlijk welkom!!

Gebruikte materialen
Wit Cardstock
Psst! Spray Olive Green
Psst! Spray Black
Psst! Spray Burgundy
Dutch Doobadoo Mask Screen of Stars
Dutch Doobadoo structuurpasta
Eline's Huis lace
Bloemen
Tim Holtz filmstrip ribbon
Chipboard tekst
Nuvo Aqua Shimmer Glitter Gloss
Nuvo Crystal Drops Pearl White

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Voor tips, ideeen of verzoekjes of lieve woorden, zou ik het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: