Pagina's

maandag 21 augustus 2017

Layout Dance

Hoi allemaal,

Op de Facebook groep Scrapbooking anno nu houden ze elke maand een uitdaging voor de BOM (Book Of Me). Ik probeer regelmatig mee te doen, maar helaas lukt het niet altijd. Deze maand is het thema Hobby's, en naast het freubelen heb ik 1 grote andere hobby, stijldansen. Dit doe ik samen met mijn man, maar ook daarvoor al. Inmiddels hoor ik bijna bij het interieur in de dansschool, in september ben ik daar 19 jaar lid (ik word oud.... zucht...)
Het kon daarom ook niet anders, dan dat ik een layout zou maken over stijldansen.

 Het papier dat ik heb gebruikt, is van Maja Design, de Denim and Friends collectie. ALle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.
Ik heb een klodder structuurpasta op mijn craftmat gedaan, en daar een aantal keer met Psst! spray in de kleur Denim opgespoten. Dat heb ik gemengd, en daarna kreeg ik deze prachtige kleur blauwe structuurpasta. Ik heb het op mijn layout gedaan met een mask stencil van Craft Emotions.
Daarna heb ik verschillende maten cirkels gesneden met mijn Silhouette, en deze ook op mijn layout gerangschikt.


 De bloemen die ik heb gebruikt, zijn een mix van verschillende merken. Ze komen allemaal uit mijn voorraad, ik heb meestal alle kleuren bij de hand. Ook zit er tussen de bloemen een stukje kaaslinnen en zitten er wat blauwe plakparels op. 


 Ik heb van een rest-strookje designpapier een rozetje gemaakt door op elke centimeter te rillen en als een trapje te vouwen. 


 De titel heb ik gesneden met mijn Silhouette. Het voordeel daarvan is dat je de tekst, het lettertype en de grootte altijd zelf kan bepalen.


Om mijn layout volledig in balans te brengen, heb ik in de rechter bovenhoek nog een klein cluster gemaakt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: