Pagina's

maandag 15 juli 2019

Mini-album Tessa 5 jaar

Hoi allemaal!

Op de laatste Doe dag van Kimya gaf Tiets zelf geen workshop, maar stelde zij een pakket samen met een workshop erin. Ik vond het papier in dit pakket zo mooi, dat ik het pakket heb gekocht. Ik ben er mee aan de gang gegaan met de foto's van Tessa's 5e verjaardag. De reden dat ik voor deze foto's heb gekozen is de jurk die Tessa droeg, die in dezelfde kleur blauw als het papier is. Daarnaast zat er mooi kant in het pakket, dat me deed denken aan de kanten rok aan haar jurk!

 De basis van dit project is een grote papieren draagzak. Door wat de vouwen en te knippen, maak je er een album van.


 Het papier dat bij het pakket zit is van Prima Marketing, Georgia Blues collectie. Ik vind het echt prachtige kleuren!


 In het workshoppakket zitten ook alle lintjes en kantjes om in je album te verwerken.


Uit mijn eigen voorraad heb ik mijn Dymo Labelwriter gebruikt.


 Ook zitten er labels in het pakket. Die heb ik gebruikt als journalingplek, maar ook om foto's op te verwerken.


 Die schattige bloemetjes horen bij de papierlijn, en zaten ook in het pakket.


 Er zitten 2 lange enveloppen in het album verwerkt. Deze klappen omhoog, waardoor je meer plek hebt voor foto's.


 De blokbodem van de papieren tas creëert een pocket, waar je nog een label in kan doen.


 Een loonzakje achter een foto zorgt ervoor dat je weer een label achter een foto kan verwerken.


 De lintjes heb ik niet alleen in het album verwerkt, ik heb ze ook door de labels heen geknoopt.


 Op deze pagina zie je het kan dat ik bedoelde, waardoor ik geïnspireerd raakte.


 Op de achterkant van het boekje zit weer een lange envelop.






Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: