Pagina's

vrijdag 19 juli 2019

Anreda DT - Hoera!

Hoi allemaal! 

Een tijdje terug kreeg ik mijn DT-pakket van Anreda, en daar zat die leuke stans van Marianne Design in, waar je vogeltjes mee kon maken. Hij heeft een tijdje op me moeten wachten, omdat ik nog met een ander project bezig was, maar inmiddels ben ik er lekker mee aan de gang gegaan.



De basis van mijn kaart is wederom het Marianne Design Letter Board (DF3454) ontworpen door Karin Joan. Ik heb de rand uit oranje cardstock gestanst. De achtergrond is uit zwart cardstock gestanst. De letters horen bij het Letter Board, en heb ik uit wit cardstock gestanst.
Voordat ik de letters stanste, heb ik eerst het cardstock beplakt met Craft Emotions Easy Connect tape, zodat mijn cardstock een sticker werd. Dat scheelt een hoop geklieder met lijm!
Het bord is nog niet helemaal af. Links onder in de hoek kan ik, zodra de kaart een bestemming heeft, de naam en leeftijd van de jarige nog plakken.

Mijn vogeltje is dus gemaakt met de Marianne Design Collectables Eline's Birds (COL1465). Ik gebruikte hiervoor mijn Big Shot, en cardstock in de kleuren Paars, Zacht Lila, Oranje en Grijs

De ballonnen komen uit een andere set, namelijk de Marianne Design Collectables Eline's Baby Bunny (COL1463). Ik heb ze met een stukje touw vastgemaakt aan de vogel.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: