Pagina's

woensdag 17 juli 2019

Anreda DT - Miauw

Hoi allemaal!

Vorige week tijdens de live-uitzending op Facebook in de groep Creatief met Anreda ging ik voor Anreda aan de slag met de kittenmal van Marianne Design. Ik maakte wat verschillende katjes, en met 1 daarvan heb ik een kaartje gemaakt!


Voor de basis van de kaart, gebruikte ik het Letterboard van Marianne Design, ontworpen door Karin Joan. Dit letterboard is zo veelzijdig, je kan er echt alle kanten mee op. Het bord zelf is gesneden uit Toffee cardstock, en de plaat uit zwart cardstock.
De letters zitten in de set en zijn uit wit cardstock gesneden. Voordat ik ze sneed, beplakte ik de achterkant eerst met Craft Emotions Easy Connect tape, zodat mijn papier een sticker werd.

Het katje is met de Marianne Design Collectables Elines Kitten (COL1454) gemaakt. Ik heb de kat met mijn Big Shot uit wit cardstock gesneden. Vervolgens heb ik uit Toffee cardstock de strepen en poten gesneden, en de ogen uit zwart cardstock. De neus en oortjes zijn uit zacht lila gesneden.
Ook alle onderdelen van de kat zijn eerst beplakt met Craft Emotions Easy Connect tape. Omdat ik op sommige stukjes niet volledig tape had zitten, heb ik wat lijm in een Ultrafine tip lijmflesje gedaan, zodat ik hele kleine beetjes lijm aan kon brengen.

Ik zal hieronder de video van de live-uitzending plaatsen, zodat jullie kunnen zien hoe ik het katje heb gemaakt.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: