Pagina's

vrijdag 5 juli 2019

Anreda DT - We R Memory Keepers Foil Quill

Hoi allemaal,

Voor Anreda mocht ik de We R Memory Keepers Foil Quill testen, althans, Erna vroeg of ik dat wilde. Ik had hem al een tijdje op het oog, dus ik hoefde niet lang na te denken of ik dat wel wilde.
Ik kreeg de starterset thuis gestuurd. In de set zitten ook 3 rolletjes folie, maar je kan ook los folie in alle kleuren van de regenboog bijkopen. Alle materialen vind je uiteraard in de webshop.


Uiteraard heb ik een filmpje gemaakt. Eerst de unboxing, en daarna moest ik hem natuurlijk uitproberen. Het resultaat is nog niet tot een kaart verwerkt, dus dat houden jullie tegoed.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als jullie vragen hebben over de Foil Quill, laat het me dan vooral weten, dan zorg ik voor een nieuw filmpje met uitleg!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: