Pagina's

woensdag 24 juli 2019

Fijne herinnering - Canvas voor de juf

Hoi allemaal,

Inmiddels is de zomervakantie al lekker aan de gang, maar ik heb het cadeautje dat ik voor de juf van mijn oudste dochter heb gemaakt nog helemaal niet laten zien.

 Het begon allemaal met dit prachtige gedicht van Lentezoet. Dit kwam ik Pinterest tegen, en vond ik zo toepasselijk dat ik het moest gebruiken. Daarbij moest het toch een soort persoonlijk cadeau worden, dus heb ik ook de foto van mijn dochter gebruikt.
Het canvas heb ik eerst met Psst Yellow gesprayed, en daarna heb ik er spetters op gemaakt met Nuvo Mica Mist Oriental Fuchsia.
Daarna heb ik er met een stencil en structuurpasta nog wat notenbalken en muzieknoten op gemaakt.
Tot slot stempelde ik met een set van Noor Design en Studio Light nog wat achtergrond op.


 Toen dat lag te drogen, heb ik een stuk kaasdoek en een chipboard tekst van Marianne Design gesprayed met dezelfde Nuvo Mica Mist.



Achter de foto zit een vlieger. Deze kreeg ik ooit in een pakketje en ik was eigenlijk al weer vergeten dat ik hem had. Hij past er perfect bij, dus ik wilde hem zeker gebruiken.

Ik heb een reageerbuisje gevuld met een strookje lint en wat pailletten, en verder nogal wat bloemen opgeplakt. Tot slot afwerken met wat bronzen vlinders, en klaar!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: