Pagina's

vrijdag 9 november 2018

Mini album - Sneeuwpret

Hoi allemaal!

Vandaag deel ik weer een mini-album met jullie dat ik vorig jaar op de Doe-dag bij Kimya heb gemaakt. 
 Het album is gemaakt tussen 2 papieren tasjes. Het venster in een van de tasjes heb ik open gelaten. Achter het venster zit de titel Sneeuwpret. Deze heb ik uit zwart cardstock gesneden met mijn Silhouette Cameo.


 Alle materialen die ik heb gebruikt, komen uit het workshoppakket van de Doe-dag, met uitzondering van de stempels. De tekst Snowflakes are Kisses from Heaven komt uit een set van CreaMiep.


 Het papier dat ik heb gebruikt, zat ook in het pakket, het is de Frozen Forest lijn van Studio Light.


 Uiteraard heb ik plekjes in het album gemaakt om mijn journaling te doen, dat vind ik altijd belangrijk. 
De tekst komt uit een hele oude stempelset van AmyR.


 Op het pergamijnzakje heb ik met Distress Ink Vintage Photo sneeuwvlokken gestempeld, wat weer perfect bij het thema past.


 Het is koud buiten, zeg dat wel met de sneeuw. Deze tekst komt uit dezelfde set van CreaMiep.


Op het linkse label heb ik dezelfde sneeuwvlokken gestempeld als op het pergamijnzakje. Het rechtse label is gestempeld met stempels van Noor!Design. De liedjesstempel op de derde label is van Marianne Design.

Dit was het weer voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: