Pagina's

maandag 12 november 2018

Lawn Fawn Pivot Pop up kaart

Hoi allemaal!

Zijn jullie al in de kerststemming? Ik wel hoor, heerlijk!
Daarom deel ik weer een Lawn Fawn kerstkaart  met jullie!

 Ik heb een basiskaart gesneden uit wit cardstock. Daarop heb ik gestempeld met de Lawn Fawn Snowfall Backdrop en Versamark inkt. Daarop strooide ik clear embossing poeder en smolt dat met mijn heattool. Daarna heb ik er met Distress Oxide in de kleuren Shaded Lilac en Blueprint Sketch en Distress Ink Black Soot een nachtscene van gemaakt. De bergen zijn gemaakt met de Stitched Mountain Borders van Lawn Fawn, en bewerkt met Distress Ink Walnut Stain.
De sneeuwheuvels zijn gestanst met de Stitched Hillside borders uit glittercardstock, net als de sneeuwtoppen op de bergen.

De huisjes komen uit de Lawn Fawn Winter Village set en zijn met Copic Markers gekleurd. De kleuren heb ik wederom niet bijgehouden, ik heb op gevoel wat gepakt aan kleurencombinaties.


 En daar is dan een leuke verrassing als je de kaart open maakt! Ik heb hiervoor de Lawn Fawn Pivot Popup stans-set gebruikt, is ie niet leuk?


 Bovenaan de kaart vliegt er slee met een beer, getrokken door een unicorn, oftewel Oh what fun en Winter Unicorn stempels. Ik tekende er alleen zelf een lijn tussen om ze te verbinden.


 Op de Pivot Pop-Up gebruikte ik de Lawn Fawn Winter Skies stempelset, aangevuld met wat bomen van WInter Villages.

Dit was het weer voor vandaag, tot de volgende keer!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: