Pagina's

vrijdag 23 november 2018

Anreda DT - FB-live Sinterklaas cadeautje

Hoi allemaal!

Gisterenavond heb ik live in de Facebook groep Creatief met Anreda een leuk schoencadeautje gemaakt voor Sinterklaas. Het was weer ontzettend gezellig, en ik mocht zelfs een prijs weggeven namens Anreda. Hoe leuk is dat?

En dit hebben we gisteren gemaakt.


Het is een doosje geworden van kraft cardstock, waar een kleine chocoladeletter in zit.
In het deksel heb ik een gat gemaakt, zodat je kan zien wat er in zit. Over het gat zit een stukje mica, en daar over heb ik zelf design papier gemaakt van wit cardstock.
Dit deed ik met een stempel van Marianne Design, en Memento Tuxedo Black inkt.
Ik gebruikte Distress Oxide Vintage Photo om mijn papier af te maken.
Daarna heb ik met de mal van Marianne Design Sinterklaas en Pieterbaas een Sint en Piet gemaakt. Ik gebruikte de volgende kleuren cardstock

Ik werkte de veer, band van de pietenmuts, en het kruis op de mijter af met Nuvo Glitter Accents in de kleur Fresh Snowfall af. Op dit voorbeeld heb ik dat niet gedaan, deze maakte ik op voorhand. Tijdens de uitzending bedacht ik pas dat dat wel leuk zou zijn... 


De live uitzending kan je terugvinden op de Facebook groep Creatief met Anreda, maar ook op mijn YouTube kanaal, en hieronder.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: