Pagina's

vrijdag 16 november 2018

Anreda DT - Studio Light bloemen

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien. Ze zijn allebei gemaakt met de zelfde techniek, maar ze zijn toch net even anders. Ook heb ik er een video tutorial bij, dus scrol even naar beneden voor de link.

 Zien jullie het verschil? En dan doel ik natuurlijk niet op het designpapier van Marianne Design, maar op de stempel zelf. De linkse is in het zwart gestempeld, en de rechtse in het wit. 


 De stempel die ik heb gebruikt is van Studio Light. Het is de STAMPSL227. Op dit moment is ie helaas uitverkocht, maar wellicht toch gewoon te bestellen. 
De zwarte afdruk heb ik eerst op aquarelpapier gestempeld met Brilliance Graphite Black en daarna clear embossing poeder erover gestrooid. Even verhitten met de heattool en dan is ie klaar om te gaan kleuren. 


 De witte variant heb ik met Brilliance Moonlight White gestempeld, en daarna met witte embossingpoeder bewerkt. 
Vervolgens heb ik allebei mijn afdrukjes met de Studio Light Markers en een waterpen ingekleurd. Ik gebruiken Set 1 en Set 4 van de markers.
Allebei mijn kaarten werkte ik af met Nuvo Crystal Drops in de kleuren Ebony Black en Simply White.


Aan de binnenkant stempelde ik met de zwarte Brilliance inkt nog een tekst. Deze tekst hoort bij de gebruikte bloemenstempel.

En dan nu het filmpje op YouTube.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: