Pagina's

maandag 5 november 2018

Lawn Fawn Double Slider Surprise kaart

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaart zien, aangezien het nu wel erg snel dichtbij komt. Deze kaart heeft een standaard formaat, maar op de voorkant zit een verrassing.
Deze kaart kan je namelijk uittrekken, waardoor er nog 2 panelen zichtbaar worden!



 De achtergrond van de kaart en de double slider surprise zijn gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. Daarover heb ik Distress Ink black soot gedaan. De grond is met Distress Ink Walnut Stain gedaan.


 De stempelset die ik heb gebruikt voorop, is van Lawn Fawn, en hij heet Christmas dreams. Alle stempels zijn ingekleurd met Copic Markers, maar de kleuren weet ik niet meer. Ik heb namelijk veel van deze stempels gekleurd afgelopen zomer.


 Als je de double slider uittrekt, komen er nog 2 panelen tevoorschijn. Je ziet dan ook dat ik ook de stempelset Santa's helpers heb gebruikt.
De double Slider Surprise zelf is gemaakt met een stans van Lawn Fawn.


 Om duidelijk te maken dat er 2 panelen zijn, heb ik labeltjes gestempeld met stempels uit de Push here stempelset. De boompjes op het paneel komen uit de set Winter Villages.


 Op de witte randjes van de kerstmutsen, heb ik Nuvo Glitter Accents gedaan, in de kleur Fresh Snowfall
Tot slot aan de binnenkant mijn kerstgroet, uit de Christmas Dreams stempelset.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: