Pagina's

woensdag 7 augustus 2019

Tiets' Creatieve Wereld - Zomerchallenge



Hoi allemaal,

De afgelopen weken hebben we op de Facebookpagina Tiets' Creatieve wereld weer een zomerchallenge georganiseerd. IN een periode van 3 weken werd er steeds een nieuwe opdracht gegeven, en uiteindelijk heb je dan een mooi boekje.
Ik heb er een foto-album van gemaakt, met de meest recente schoolfoto's van mijn kinderen.

 De basis van mijn boekje is gemaakt van wit cardstock. Daarna heb ik het beplakt met designpapier van Mintay, Kiddie heet de collectie. De linten en accessoires die ik erbij heb gebruikt, zijn sets die zijn samengesteld door Kimya.
 Een deel van de eerste opdracht was Message in a bottle, hoe kan je dat nou anders interpreteren dan er een echt flesje aan te hangen? Deze vulde ik met glitters en klaar!


 Ook de achterkant heb ik versierd. Ik heb de layout het zelfde gehouden als de voorkant, minus de bloemen en andere versiersels.


 Het boekje klapt naar 2 kanten open, en is bedacht door Tiets.


 Beide kanten hebben dezelfde inhoud, maar dan gespiegeld. Ik heb dit in het hele boekje ook met het scrappen doorgetrokken. Mijn complete album is dan ook aan beide zijden gelijk.


 De tweede opdracht was een sketch. Dat zorgt er altijd voor dat ik wat uit mijn comfortzone ga, maar ik ben blij met het resultaat.


 Op de andere kant, dezelfde sketch, maar gespiegeld.


 Eigenlijk heb ik deze foto wat te groot afgedrukt, maar om een of andere reden kreeg ik het niet meer aangepast. Daarom een lange, smalle foto, anders zag je niets meer van mijn pagina en papier.


 Ik heb mijn Dymo apparaat gebruikt voor de teksten, met een gouden tape erin.


 De derde opdracht was om een quote uit een verstrekt vel te gebruiken, en glitters. Daarom heb ik mijn ouderwetse Stickles  er maar weer eens bijgepakt, om een houten bloemetje en de rand van de quote eens goed in de glitters te zetten.


 In het accessoiresetje van de papierlijn, zaten meerdere van die leuke strikjes, dus die mochten niet ontbreken in mijn album.


 Zijn ze niet schattig samen? Helemaal onder de insectentattoo's van de Albert Heijn, maar dat mag de pret niet drukken!


 Alle linten die je in het album ziet, komen uit de lintenset van Kimya. Deze is speciaal samengesteld zodat hij bij de gewenste papierlijn past!


 Zoals altijd een stukje journaling in mijn album, dat mag niet ontbreken.



Dit waren alle foto's van 1 helft van het album. Zoals ik al eerder zei, heb ik alles gespiegeld voor de andere helft. Uitleg voor de rest van de foto's hoef ik dan ook niet meer te geven.










Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: