Pagina's

woensdag 14 augustus 2019

Anreda DT - Schudden met die veren

Hoi allemaal, 

Ik denk dat jullie het al in de gaten hebben, maar ik ben toch zo verliefd op het Letter Board! Een fantastische manier om kaarten in elk thema te maken. Ik heb er al heel veel gemaakt, en steeds houd ik een zwart gestanste rand over. Die zwarte randen heb ik nog niet weggegooid, want je weet nooit waar je ze voor kan gebruiken, toch?

Ik heb alvast een ideetje voor je!

 Als je alle frames op elkaar plakt, kan je er namelijk een schudkaart van maken!
Ik heb als eerste het Marianne Design Letter Board (DF3454) opgebouwd. Het bord zelf is uit zwart cardstock gestanst.
Daarna heb ik 1 zwart frame op een witte kaart geplakt, en daarin het letterboard. Toen heb ik de letters uit wit cardstock gestanst. Voor het stansen plakte ik er Craft Emotions Easy Connect tape op, om er een sticker van te maken.
Daarna plakte ik de rest van mijn frames erop.
Voordat ik mijn schudmateriaal er in deed, heb ik eerst met een EK Succes Anti Static Powder tool de randjes ingesmeerd, zodat eventuele lijmresten niet meer plakken en mijn schudmateriaal niet blijft hangen. Toen kon het schudmateriaal erin.
Daarna sneed ik een stukje transparante sheet op maat en plakte dat over mijn frames en daar bovenop een koraalmagenta frame.


 Bovenop mijn shakerkaart maakte ik 2 vogeltjes, met de Marianne Design Collectables Eline's Birds (COL1465). Ik gebruikte hiervoor koraalmagenta, mosgroen, oranje en zwart cardstock.
Voor het takje waar ze op zitten gebruikte ik terra bruin cardstock.



Ik heb er lekker veel schudmateriaal in gedaan, zodat als je hem plat neerlegt, je de tekst bijna niet ziet. Zo is de tekst ook nog een verrassing.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: