Pagina's

maandag 12 augustus 2019

Anreda DT - Woef Woef Hoera

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik live voor Anreda de Marianne Design Collectable Eline's Puppy's gedemonstreerd. Daar had ik nog wat puppy's van over. Althans, ik had er 1 apart liggen, de rest heeft mijn oudste dochter geconfisqueerd. Voordat die ene puppy ook gevonden werd, heb ik er maar gauw een kaartje mee gemaakt!

 De basis voor dit kaartje is gemaakt met een Marianne Design Craft Stencil, Doghouse by Marleen (PS8030). Dit heb ik uit wit cardstock geknipt. De planken heb ik uit kraft cardstock geknipt, dat ik heb bewerkt met Distress Ink Vintage Photo. Achter de ingang zit wat zwart cardstock.


 Het hondje is gemaakt met de Marianne Design Collectable Eline's Puppy (COL1464). Dit lieve pupje heb ik uit Mokka, Terra Bruin en Toffee Cardstock gestanst. De neus en oogjes zijn uit zwart cardstock. Alle onderdelen heb ik voor het stansen beplakt met Craft Emotions Easy Connect tape.

Naast de ingang heb ik met wat oudere stanssetjes een hekje(LR0205) gemaakt en wat gras(LR0204). Het gras is gestanst uit mosgroen cardstock, en het hekje uit wit cardstock. Op het gras zitten wat bloemetjes. Deze zijn gestanst uit kerstrood cardstock, met de bloemetjesstans uit de Marianne Design Collectable Eline's Birds (COL1465) . Het hart van de bloem heb ik met Nuvo Crystal Drops Pearl White gemaakt.


Bovenaan het hondenhok heb ik uit mosgroen cardstock wat klimop gestanst met een oude set van Marianne Design (LR0206). Het vogeltje komt uit dezelfde set en is uit kerstrood cardstock gestanst.
De tekst komt uit de Marianne Design Poeslief set (CS1023). Deze tekst is officieel niet zo recht als hier, maar door wat creatief te zijn met mijn Memento Tuxedo Black inkt kan je hem wel recht krijgen. De pootafdrukjes komen uit dezelfde set.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: