Pagina's

vrijdag 9 augustus 2019

Anreda DT - Hoera, Willem 6 jaar

Hoi allemaal,

Vorige week had mijn dochter, ondanks de zomervakantie, nog een kinderfeestje van een klasgenootje. Uiteraard moest ik daar nog een tasje voor maken, en dat deed ik met liefde.

 De basis is een kraft tasje. Daarop heb  ik wit cardstock geplakt, dat ik heb bewerkt. Ik gebruikte een achtergrondstempel van Marianne Design (CS0976) en Distress Oxide Fossilized Amber.

Ook stempelde ik met Memento Tuxedo Black inkt de liedjes stempel (CS0963) op de achtergrond.


 Verder gebruikte ik het Marianne Design Letter Board (DF3454) van Karin Joan. Ik stanste het board uit zwart cardstock. De letters werden uit wit cardstock gestanst. Voor het stansen plakte ik er Craft Emotions Easy Connect tape op, waardoor alle stansjes stickers werden.
De rand van het Letter Board is gestanst uit wit cardstock, dat ik voor het stansen op kleur heb gebracht met Distress Oxide Fired Brick.

De vogeltjes werden gemaakt met de collectables Eline's Birds van Marianne Design (COL1465). Hiervoor heb ik alleen maar wit cardstock gebruikt, en alles voor het stansen beplakt met Craft Emotions Easy connect tape. Voor de groen/gele vogel gebruikte ik Distress Oxide in de kleuren Mowed Lawn en Squeezed Lemonade. Voor de blauw/witte vogel gebruikte ik Distress Oxide Peacock Feathers.
De pootjes zijn met Distress Oxide Wild Honey bewerkt, en de snaveltjes met Fired Brick. De oogjes en de kap boven de snavel zijn met Distress Oxide Black Soot bewerkt.
Het takje is met Distress Oxide Vintage Photo gedaan.


De rood/witte vogel is met dezelfde Fired Brick Oxide gemaakt.

Onderaan de tas zit nog een zwart katje. Ik ben blijkbaar vergeten om deze op de foto te zetten, maar op het grote bovenste plaatje kan je hem wel zien. Ik gebruikte de Collectable Eline's Kitten van Marianne Design (COL1454) hiervoor, en zwart en granietgrijs cardstock. De oortjes en neus zijn gemaakt met zacht lila cardstock.

Dit was het voor vandaag,  ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: