Pagina's

woensdag 13 maart 2019

Anreda DT - Hieperdepiep

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een mannenkaart zien die ik voor Anreda heb gemaakt. En nou hoor ik je denken; dat vind ik toch zo lastig! Nou, ik kan je vertellen dat ik dat ook lastig vind! Maar, denk dat niet langer, ik heb namelijk de oplossing!

 Want zeg nou zelf, dit is best een mannelijke kaart, toch? Weet je wat mijn geheim is?
Studio Light Denim Saturdays papier, in combinatie met een Craft Emotions stempel! Wat stansjes erbij, stukje ribbelkarton en een stuk touw, en klaar is je mannenkaart!


 De stempel heb ik met Distress Oxide in de kleuren Lucky Clover en Blueprint Sketch op een stukje designpapier gestempeld.


 Ik heb een hele oude stans van Noor Design gebruikt, zowel voor de fotostrip. als de noteblock rand.


De grote cirkels zijn gestanst met een hele oude stans van My Favorite Things, de kleinere, onderste cirkels met een stans van Craft Emotions.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: