Pagina's

vrijdag 15 maart 2019

Anreda DT - Er is er een jarig

Hoi allemaal!

Vandaag deel ik weer 2 kaarten met jullie, die in 1 sessie gemaakt zijn. Ik ben weer begonnen met 1 achtergrond, en na het stansen bleef er genoeg over voor een tweede kaart.
Uiteraard komen alle materialen bij Anreda vandaan.

 Ik ben begonnen met een achtergrond van Distress Oxide inkten. Ik heb de kleuren Blueprint Sketch, Peacock Feathers en Cracked Pistachio gebruikt. 
Daarna heb ik de stans van Marianne Design KJ1729 gebruikt. Ik wilde de letters en rondjes weer inleggen met wit cardstock, om het goed te accentueren, dus daarna stanste ik de stans nogmaals uit wit cardstock.


 Daardoor had ik 2 sets, en kon ik dus 2 kaarten maken!


Hier nog even beide kaarten bij elkaar. De kleuren op deze kaarten komen wat meer overeen met de werkelijkheid, op de een of andere manier kreeg ik de foto's van de losse kaarten niet goed.

Dit was het voor vandaag, hopelijk vinden jullie het leuk!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: