Pagina's

vrijdag 8 maart 2019

Tag Januari

Hoi allemaal!

Op de Facebookgroep van Kimya doe ik mee met de 12 Tags actie. Dat betekent dat je elke maand een tag maakt in een door Kimya gekozen thema. Ik bedacht ineens dat ik de tag van Januari helemaal nog niet heb laten zien, dus dat doe ik nu!

 De maat van de tag is 10x18 cm. Het papier dat ik heb gebruikt, is van Joy Crafts. Ik heb voor de verandering eens geen randjes beïnkt.


 Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen. Achter het plaatje zit een stukje glitterkarton. Achter het karton zitten wat labels verstopt, en daarachter zit een doily. De tekststempel is van Marianne Design, die heb ik met zilveren embossingpoeder bewerkt. Ook heb ik een wit lintje gebruikt, en een etiketje, fijne feestdagen.


Onderaan de tag heb ik een wit papieren rietje gebruikt, ik heb dit in 3 stukjes gesneden en onder elkaar verwerkt.

Dit is het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: