Pagina's

donderdag 12 maart 2015

CreaMiep - Het is jouw dag, geniet ervan

Hallo allemaal!!

Vandaag is het mijn beurt om jullie wat te laten zien op het blog van CreaMiep, en natuurlijk show ik hier ook. 

 Ik heb een kaart gemaakt met het ScrapBerry Summer Joy papier. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink.


 De stempel die ik heb gebruikt is van Art by Mi Ran, en ze heet Coventina. Ze is natuurlijk bij CreaMiep te koop, je kan haar hier vinden. Ik heb mijn Copic Markers en DCP papier gebruikt om te kleuren, en wel de volgende kleuren.
Huid: E000, E00, E21, E13, R20
Haar: R81, R83, R85
Jurk: V20, V22, V25, V28
Water: BG70, BG72, BG75, BG78
Ook heb ik Stickles gebruikt op sommige waterdruppels.


 De tekststempel komt uit de nieuwe set met tekststempels van CreaMiep, zijn ze niet prachtig? Ik heb met Memento inkt op kraft cardstock van Joy gestempeld. Ook alle stansjes zijn uit hetzelfde kraft cardstock gestanst. Alle stansen die ik heb gebruikt zijn van Noor!Design.


Als finishing touch heb ik een bloementoefje gemaakt, met cherryblossoms, sweethearts, roosjes 1,5 cm en roosjes 1cm.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Tot de volgende keer!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: